czwarta wladza piate kolo u wozu

czwarta wladza piate kolo u wozu

Książka Marketing – wczoraj i dziś (Online Marketing Strategies używać w 2014 roku)

„Czasy się zmieniają.'”

Tytuł Boba Dylana z jego 1964 albumu jest nadal w prawo na znaku w odniesieniu do dzisiejszej arenie książka marketingowego. W rzeczywistości, możemy powiedzieć, że czasy są nadal-changin „, ponieważ widzieliśmy wiele zmian i już jest ich wiele więcej.

Główną zmianą jest to rozłożona była kolej na marketing online jako absolutny istotną częścią każdej strategii marketingowej. Offline strategie, które pracowały wczoraj nie dość cut to dzisiaj lub możemy powiedzieć, że nie są tak skuteczne. Rzućmy okiem na kilka z nich.

Pięć starych strategie marketingowe, że książka nie ciągnąć ciężar jak kiedyś:

• Zarezerwuj transfery

• Offline zarezerwować wycieczki

• Tradycyjne odpłatnych źródeł recenzja książki, takie jak Kirkus i wydawcy Tygodnika

czwarta wladza piate kolo u wozu

• reklama Drukuj

• Ogólnie ukierunkowane i bezosobowe prasowe

• zestawy multimedialne bezosobowe

To nie znaczy, że strategie te nie mogą przynieść widoczność i wartości, ale z pewnością nie są tak silne jak kiedyś. Biorąc prowadzenie marketingu są savvier, przyjazny Reader, spersonalizowane i wyszukiwarki zoptymalizowane strategie. Spójrzmy na kilka z nich.

Osiem nowsze i bardziej skuteczne strategie marketingowe: książka

• Zoptymalizowane stron internetowych i blogów autorem

• content marketing

czwarta wladza piate kolo u wozu

• Social media i sieci

• Wirtualne wycieczki book (online)

• Online opinie wysokiego rankingu stron przeglądarki

• Darmowe fragmenty, inne przydatne gratisy, e-galery

• Spersonalizowane zestawy multimedialne

• E-mail marketing (e-biuletyny)

Jeśli przyjrzeć się bliżej, co można zauważyć? Jakie są niektóre z głównych elementów nowych bardziej skutecznych strategii?

– autor artykułu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *